17 Aralık 2010 Cuma

Yasal Uyarı

Ya bi kalabalıktan çek çıkar ya da sabahın ayazında rastla bana.
Tozlanmış hatıraları aç, üşüsünler, yargıla ne varsa kendi adına.
Uğruna adayacak zerrem kalmayana kadar harca beni.
Vedasız cümleler kur, kalk, git, rüzgar dursun, kokunu bırak inadına.


Duygularını duyduklarından arındırmış, simsiyah ama tertemiz bi tezadım.
Ölümcül kanserlere değil ölümsüz bi aşka neden ol, ateşinle görünür elbet içim.
Yüzüm gülecek de, yasakları kural sayalım, zillere basıp banka soyalım.
Gece yine bürünecekse tenine, dört duvarı da tadarım senin için.


Duran rüzgarın zararı yelkovana, akrebin niyeti başka, çoktan dalmış kış uykusuna.
Yoruldun ve anca, bizi yıllara, yerini de bi bastona bırakıp şerefsizce yok olmaya yettin.
Senden kalanlara saygım yok, çöp bulamadım ama attım hepsini, bedenin en kuytusuna.
Yalnız yaşadım seni, yine bi kaç harf oldun. Ömürlük sigaram, bu gece de bittin.


                                          
                                                                                                                     O'na.


mert eker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder