17 Aralık 2010 Cuma

Kızılca

İzin verin anlatsın şehir
Vardır elbet bir derdi.
Biz severken böyle değildi.
Hatırlayın bayan,
Siz severken.  

Çekirdek tadında şarkılar söylerdiniz.
Sesiniz güzeldi, şehir güzel.
Hiç yüzüme bakmazdınız ama
Yürürdük biz sarmaş dolaş.
Utanırdı şehir,
Bulutları kızarırdı yavaş yavaş.

Pek belli etmez susardınız siz.
Ama severdiniz usulca, anlardım.
Anlardım ya lüzum yoktu söylemeye.
Güneş batmadan giderdiniz hep,
Hep bizi özlemeye.

Oysa hiç tanımadım ben sizi.
Üstünüze aşk da tanımadım ama
Tanıyamadım sizi bu şehir gibi.
Birkaç şarkınız kaldı bende.
Sokakta birkaç ayak izi..

Unutmazsınız beni, eminim.
Ama bu şehre yakışmaz olduk biz.
‘Ama’sı olan cümlenin hükmü yoktur ama
Sizi bizi aşar oldu bu his.

Savaşta sivil öldürmek gibi bir şey
Hem yasak hem makul
Hatırın kalsa da bedenin menkul.

                                  
                                                                        O’na.


mert eker. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder