17 Aralık 2010 Cuma

Kuru kuru gitme dedim. Ağladım arkandan.

yaşanan ne olursa olsun sonunda hep gülümserdik biz senle. başa gelen her neyse yüzümüzü solduracak kadar güçlü değildi hiçbir zaman. ve bugün. bizi sen ve ben olarak ortadan değil adaletsizce ikiye bölecek ayrılık. o gülümsemekten bıkmayan gözlerimiz bu sefer ayrılıkla savaşacak. sen yanımdan son kez kalkacaksın ve bu iki yabancı son kez bakışacak. her bitişe bi tebessüm bıraktık ya biten biz de olsak yenilmeyelim ne olur.
Ben seni gülüşünle sevdim onla başladın onla bit. Adı ayrılık da olsa güle güle git.



                                                                                                                                       
                                                                                                                O’na.


mert eker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder