17 Aralık 2010 Cuma

Sordum Soruyu

Sen. neydin ki sen.  her hissimin sebebi miydin. niye girdin ki girilmezime. çıkışlarımda gardiyan mıydın, çıkamadığı için ağlayan mı.  neyi öğrettin ki bana. aşkı mı biliyorum sayende aşksız da yaşayabilmeyi mi. neden geldiğin gibi gidemedin ki. sıcaklığıma mı alışmıştı bedenin yoksa ben miydim tek nedenin.


Biz. neydik ki biz. benim ben, senin sen oluşun muyduk. birbirimizsiz yarım mıydık ki. öyleyse neden hiç tam olamadık ki biz.  amacımız mutlu olmak olduysa neden hep üzüldük ki.  neye yaradık ki biz. yara açmaktan yar olabildik mi.  ne zaman başladık ki. başlayamadığımız için mi bitemedik biz. hepsi gibi miydik ki. yoksa hepsi gibi olamadığımız için mi hiçtik biz.


 ve ben. neydim ki ben. ha sen ha ben.                         
                                                                                                                     O'na.

mert eker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder