17 Aralık 2010 Cuma

Toz Duman

bir sessizlik, bir sen. gittin sen. bense kalandım. gidişinden arda kalan. aslında üstünden çok zaman geçmedi gözlerime aşkı susarak anlatışının. üstünden çok zaman geçmedi o gözlere son bakışının. ve zaman. üstünden bi türlü geçemedi uzakta kalışının.

yaptığını yaptım. gidiyorum. gözlerimin dilimden çaldığı sözleri, aklımla kalbim arasında can çekişen hisleri, tam elini tutacakken aramıza giren etten sisleri bavuluma bağlamış, kimseye güvenemeyip içime ağlamış, gidiyorum.

bu senden sona ilk adımım. şu an senden ve bizden bir adım daha uzağım. bu sefer hayalim yok. umudum yok. önümde koca bi ufuk, arkam yok. ve belli ki. bütün bu yokluğun içinde sensizliğe karşı koymamın da bi anlamı yok. ben sadece gidiyorum.



                                                                                                                                                        O’na.



mert eker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder